NÖFF

Yoo, jag sitter och äter på en mörk chokladbit som egentligen är skitäcklig. Varför är det alltid så att när man inte har något att göra, så äter man? Och man äter alltid de äckligaste godisarna som ligger kvar på botten av skålen, eller de äckliga chokladbitarna som någon lagt längst in i kylskåpet?

Hursomhelst, i morgon ska jag, ollebolle och lison åka pulka, tefat och snowracer! Vi får hoppas att det inte är allt för många småbarn i backarna, isåfall kan det gå riktigt illa. Jag förväntar mig många blåmärken efter morgondagen! Efter det ska vi snyfta ikapp till The Notebook. Yeah.

/Ferdinand

Kommentarer
Postat av: Gunhild

:'( gunhild ledsen, gunhild inte vara med

2009-12-28 @ 23:18:41
Postat av: Kärlekslisa

Stackars Gunhild :( Jag kommer tänka på dig när vi ska ta oss uppför backen

2009-12-29 @ 10:35:18
Postat av: Ferdinand

Gunhild: stackarn!:´( ja vi tänker på dig när vi kör över alla småbarn, vi kan skicka en hälsning också! :)

2009-12-29 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0