SPÖKSTÄDER

Jag satt egentligen och gjorde min spanskaläxa och ville ta reda på vad "San Isidro" egentligen innebar. Självklart googlade jag och vips så hamnade jag på en sida med listor på städer i Texas. Plötsligt ser jag en länk som heter "Ghost Towns in Texas"...ja, jag klickade på den. Hur kunde jag inte låta bli? Nu sitter jag och glor på ödelagda städer, tycker att det är lite sorgligt men är samtidigt helt besatt. Kolla in städerna här (+ gå in under fliken "Ghost Towns") om du som jag tycker att spökstäder är bland det mest fascinerande som finns!


Toyah

Burkett

Visste ni förresten att man kan köpa en spökstad? Det skulle var jäkligt spännande...

/Felicia

Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Wow. Ska vi inte ta och köpa en? Skrämma Olle lite..

2010-01-14 @ 21:30:13
Postat av: olle

ååh fyfan, skitcoolt att se på bilder men jag håller mig gärna därifrån

2010-01-15 @ 15:02:47
Postat av: felson

Lisafisa: Jaa lätt!!:D



olle: jaa det är ashäftigt! nej nu när jag tänker efter skulle jag nog vara väldigt rädd om jag var där.. men ändå :P

2010-01-15 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0